Vänligen starta din BankID-app och legitimera dig.
Maxtid: 30 sek.
Processar Inkassogrammen.
0 av 0 klara.
Jag intygar att de inkassoärenden jag överlämnar till Inkassogram inte är bestridna, föremål för tvist, motfordran, ingår i konkurs, rekonstruktion, likvidation eller på annat sätt är oklara. Jag är betalningsansvarig för Inkassograms kostnader och uteblivna intäkter som uppkommer i samband med avslut av ett felaktigt ärende.
Jag skall omgående hos Inkassogram registrera betalning från gäldenär som felaktigt gjorts till mig.
Jag intygar att de registeruppgifter och annan information jag lämnat till Inkassogram i samband med registrering som kund är korrekta.
I samarbete med Almasoft
Inkassogram effektiviserar kravhanteringsprocessen med digitala lösningar som innebär att förfallna patientfordringar betalas snabbare och att likviditeten förbättras. Inkassograms innovativa lösningar ger dig nya och bättre förutsättningar att behålla goda patientrelationer och att skapa nya affärsmöjligheter. Vi flyttar förfallodagar, beviljar anstånd och upprättar amorteringsplaner. Kort sagt, betalt för din fordran och en nöjd patient.
I samarbete med:
Ni kan antingen starta processen med en ”mjukare väg” genom att skicka en betalningspåminnelse som en första åtgärd eller direkt med ett inkassokrav. Är skulden fortfarande inte betald skickar vi ut vårt unika Final notice-brev där vi behåller vår vänliga ton men bestämt informerar patienten att betala sin skuld för att undvika vidare rättsliga åtgärder hos Kronofogden. Innan ärendet överlämnas till Kronofogden kommer vi att kontakta er.
Vi har idag över 1000 företag i olika branscher, däribland dentalkliniker som använder våra schysstare tjänster.
“Inkassogram är en perfekt samarbetspartner för oss. Vi kan koncentrera oss på att ta hand om våra patienter. Inkassogram sköter våra betalningspåminnelser, inkassokrav och avbetalningsplaner.”
– Mölndals Tandakut
SNABBARE BETALT
Inkassogram minskar antalet betaldagar med i genomsnitt 17 dagar vilket förbättrar likviditeten.
MINSKAD SUPPORT
Genom att bifoga originalfakturan på baksidan av kravet minskar antalet supportärenden med 93 procent. Det betyder mindre administration, lägre kostnader och snabbare betalt.